środa, 25 lutego 2015

Thailand 2015

Zawsze uwielbiałam podróżować do egzotycznych krajów. Podczas tegorocznych ferii zimowych poleciałam z rodziną do Tajlandii, na wyspę Koh Samui. Kultura, jedzenie, sposób ubioru bardzo mnie inspirowały. Poznałam nową religię, doświadczyłam wiele wspaniałych chwil i zobaczyłam zupełnie inny pogląd na świat niż dotychczas znałam. Spędziłam tam niesamowite dwa tygodnie.
                                                          ...
I always loved travelling to egzotic countries. This winter break i went with my family to Koh Samui island in Thailand. Culture, food and the way they dress really inspired me. I discovered new religion , experienced many amazing moments and saw totally different view of the world than i already knew. I spend there wonderful two weeks.





 Lotnisko na wyspie nie ma żadnych ścian - jest na otwartej przestrzeni!
Airport on the island doesn't have any walls - it's on the open space!

 Swimsuit - Asos


 Zdjęcia jedzenia wykonane przez moją utalentowaną siostrę Aleksandrę :)
Photos of food are taken by my talented sister Aleksandra :)

 Swimsuit - Gossip Girl / Nordstrom 
Skirt - Bershka
 Lotnisko w Bangkoku 
Airport in Bangkok 
 Elephant Trekking jest jednym z atrakcji na wyspie
Elephant Trekking is one of the atractions on the island 








Buddyzm - cudowna religia uznawana między innymi w Tajlandii.
Buddhism- amazing religion recognized in Thailand.

1 komentarz :

Copyright © 2014 Striped Avocado
Designed By Blokotek